Meijerssymposium

Leiden
Zaal
ntb

Eduard Maurits Meijers was en is nog steeds van onschatbaar belang voor juridisch Nederland én voor onze faculteit. Op 25 juni 2024 is het precies zeventig jaar geleden dat Meijers overleed. We staan graag stil bij dit jubileum, en organiseren daarom op maandag 24 juni – één dag voor zijn sterfdag – een symposium in het Academiegebouw. Illustere sprekers uit binnen- en buitenland hebben wij bereid gevonden te spreken over Meijers’ leven en nalatenschap.

Eind april wordt het definitieve programma bekendgemaakt en opent de aanmeldingsmogelijkheid. We nodigen u alvast van harte uit om aanwezig te zijn, en vragen de agenda alvast vrij te houden. Het symposium duurt van 14:00 tot ca. 17:00 en wordt afgesloten met een (hopelijk zonrijke) receptie.

Wij hopen u in groten getale te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Vanessa Mak