Universiteit Leiden

nl en

Wijzigingen voor uw online profielpagina

De gegevens die op uw online profielpagina getoond worden, komen voor een deel uit verschillende achterliggende systemen. U kunt ze (laten) wijzigen of verwijderen. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de aanpassingen op de pagina verschijnen.

Wat u zelf kunt wijzigen


In plaats van uw voorletters uw voornaam vermelden op uw profielpagina
  • Ga naar Self Service
  • Klik op Eigen gegevens en vervolgens op het potloodje dat naast uw naam en geboortedatum staat
  • Vul in het veld Roepnaam uw voornaam in
  • Druk op Opslaan en terug om de wijziging te bevestigen
Nevenactiviteiten vermelden
  • Ga naar Self Service
  • Klik op Nevenwerkzaamheden en vervolgens op de knop Nevenactiviteit melden
  • Vul het formulier in
  • Druk op indienen om de nevenactiviteit te registeren
Publicaties en wetenschappelijke resultaten vastleggen
  • Ga naar LUCRIS 
  • Klik rechtsboven op Add new en vervolgens op Publications
  • Volg de stappen in de handleiding
  • Via de koppeling met de website worden uw publicaties op de publicatietab van uw profielpagina getoond 

Wat het PSSC voor u kan wijzigen
 

  • Functietitel, afdeling, kamernummer
  • Contact- en adresgegevens
  • In uitzonderlijke gevallen, na overleg met leidinggevende, verwijderen van contact- en adresgegevens

Neem contact op met het PSSC Servicepunt.

Wat de redacteur van uw faculteit of instelling voor u kan wijzigen
 

  • Pasfoto toevoegen of wijzigen
  • Onderzoeksbeschrijvingen op de website koppelen
  • Personeelscategorie toevoegen
  • Koppelen aan afdeling of instituut, zodat uw profiel getoond wordt op de overzichtspagina van de afdeling waar u werkt
  • Profiel niet vindbaar maken voor externe zoekmachines. Uw profiel is via de zoekfunctie op de website nog wel vindbaar voor medewerkers.

Neem contact op met de redacteur van uw faculteit of eenheid.

Content/wijzigingen in uw profielpagina

Bij het in dienst treden van nieuwe medewerkers wordt een profielpagina aangemaakt op de universitaire website. Profielpagina's van medewerkers met een wetenschappelijke functie kunnen (naast contactgegevens) ook publicaties, een profieltekst en indien mogelijk gerelateerd onderzoek, nieuws, agenda, promovendi en meer tonen.

Nieuwe medewerkers ontvangen, kort na de start van de aanstelling, het verzoek van hun webredactie het wijzigingsformulier in te vullen. Ditzelfde formulier kan ook worden gebruik om een verzoek tot wijzigingen/aanvullingen/nieuwe profielfoto door te geven.

De opbouw van de profielpagina bestaat uit:

  • Kop (Wordt uit SAP ingelezen) 
  • Naam, adres, contactgegevens (wordt uit SAP ingelezen)
  • Tabbladen:
    • Profiel: kort cv, beschrijving onderzoek etc. Wordt overgenomen uit het wijzigingsformulier. Neem voor vragen contact op met uw instituuts/afdelingsredacteur.
    • Contact: Deze worden uit SAP getoond. neem voor vragen contact op met de P&O afdeling
    • Publicaties:  Deze worden via LUCRIS getoond. Neem voor vragen over LUCRIS contact op met de LUCRIS helpdesk.
    • Nevenwerkzaamheden: Beheerd de medewerker zelf via Self Service.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie