Universiteit Leiden

nl en

Inkopen, aanbesteden en bestellen

Wil je iets inkopen of bestellen namens de universiteit? Houd rekening met de verschillende inkoopprocedures. Bijvoorbeeld het bestellen bij vaste leveranciers. Heb je tijdelijk personeel nodig? Ook dan zijn er procedures. Die vind je op de pagina van P&O.

Inkopen bij de universiteit

Gelden de vaste leveranciers niet voor jouw inkoop? Dan moet je vanaf een bepaald bedrag aanbesteden.

Serviceplein

Binnen de universiteit bestaan verschillende inkoop- en verkoopprocessen. Het Serviceplein gaat dat veranderen. Je kunt straks op één centrale plek al je bestellingen plaatsen en verkoopfacturen aanvragen.

Overeenkomsten met vaste leveranciers

Wil je iets bestellen dat je voor je werk nodig hebt? En heeft de universiteit daar een vaste leverancier voor? Dan ben je verplicht het daar te (laten) bestellen. Hier meer informatie over het bestellen van:

Overzicht vaste leveranciers

Met deze leveranciers heeft de Universiteit Leiden overeenkomsten voor de levering van bepaalde producten.

Meer informatie over hoe je bestelt - en bij wie

Inhuur van tijdelijk personeel

Heb je tijdelijk personeel nodig? Dan zijn er verschillende mogelijkheden. Van uitzendkracht tot zzp'er, van tijdelijke dienstbetrekking tot detachering. Overleg altijd eerst met de afdeling P&O voor je personeel inhuurt. Daar weten ze precies waar je rekening mee moet houden.

Wetenschappelijke apparatuur

De aanschaf van wetenschappelijke apparatuur valt onder de Aanbestedingswet. Niet alleen de wetgever maar ook subsidiegevers eisen strikte naleving van deze wet. Je moet je daarnaast aan universitaire inkoopregels houden.

Vastgoed

De Universiteit Leiden beschikt over een omvangrijke vastgoedportefeuille. Het Vastgoedbedrijf is verantwoordelijk voor de realisatie en het onderhouden van het universitaire vastgoed. Als je iets wilt wijzigen in of aan een gebouw, moet je rekening houden met een aantal afspraken.

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.