Universiteit Leiden

nl en

Werkplek inrichten

U bent net begonnen bij de Universiteit Leiden en wilt uw nieuwe werkplek inrichten. Of u werkt hier al, maar wilt uw huidige werkplek aanpassen. Bij wie kunt u dan terecht?

Inrichting digitale werkplek

Voor al uw ICT-benodigdheden kunt u terecht bij het ICT Share Service Center (ISSC). U kunt hier terecht voor hardware, aanvullende software en andere ICT-diensten. Meer informatie over de mogelijkheden vindt u op ICT-werkplek.

Inrichting fysieke werkplek

Standaard wordt een werkplek ingericht met bureau, ladenblok, bureaustoel, prullenbak, computer en telefoon. Heeft u extra of afwijkend meubilair nodig? Of is er iets dat niet goed werkt? Neem hiervoor contact op met uw Servicedesk of uw secretariaat. Heeft u papier, pennen of mappen nodig? Alle kantoorbenodigheden kunt u aanvragen bij uw secretariaat.

Voorkomen van fysieke klachten

Als u aan het werk bent, is het belangrijk dat uw stoel en bureau goed staan ingesteld. Zo voorkomt u klachten aan uw nek en rug. Wilt u laten controleren of uw werkplek juist staat ingesteld? Of heeft u klachten? Maak dan een afspraak met de arbo- en milieucoördinator van uw gebouw. U kunt hiervoor ook contact opnemen met uw servicedesk.

Als u veel achter de computer werkt, kunt u pauzesotfware Workrave installeren om fysieke klachten te voorkomen. Ook een beeldschermbril kan in sommige gevallen fysieke klachten voorkomen. Verricht u minimaal twee uur per dag beeldschermwerk? En kunt met een reguliere bril of lenzen het beeldscherm toch niet goed zien? Dan kan een beeldschermbril uitkomst bieden. Mogelijk komt u in aanmerking voor een vergoeding.

In- en verhuizingen FSW (Leiden)

In- en verhuizingen worden aangevraagd door de instituutsmanager, het instituutssecretariaat of een afdelingshoofd (faculteitsbureau) en worden afgehandeld door de Servicedesk i.s.m. de Algemene Dienst.

Voor een goed verloop van uw verhuizing dient u onderstaand formulier te gebruiken:

En

Vragen over verhuizingen waar het secretariaat niet kan helpen, kunnen worden gestuurd naar de Servicedesk (Leiden).

UFB - Servicedesk Leiden

In- en verhuizingen FSW (Den Haag)

In- en verhuizingen worden aangevraagd door de instituutsmanager, het instituutssecretariaat of een afdelingshoofd (faculteitsbureau) en worden afgehandeld door de Servicedesk.

Voor een goed verloop van uw verhuizing dient u 1 van onderstaande formulieren gebruiken:

En

Vragen over verhuizingen waar het secretariaat niet kan helpen, kunnen worden gestuurd naar de Servicedesk.

UFB - Servicedesk Den Haag

Meubilair

Standaard wordt een werkplek ingericht met bureau, ladenblok, bureaustoel, prullenbak, computer en telefoon. Extra of afwijkend meubilair kan worden aangevraagd door het secretariaat van uw instituut. Kosten hiervoor zijn voor de aanvragende partij.

Avond- en weekendtoegang

Indien u na sluitingstijd van uw gebouw toch toegang tot uw werkplek wilt is het mogelijk toegang aan te vragen bij de Servicedesk. Deze wordt gekoppeld aan uw LU-Card. De voorwaarden hiervan ontvangt u bij de Servicedesk.

Persoonlijke contactgegevens online

Bij in- en verhuizingen dient u uw nieuwe contactgegevens door te geven aan het PSSC Servicepunt. Dit zodat deze kunnen worden aangepast in SAP en u vindbaar bent via uw profielpagina op de website. Mochten uw contactgegevens niet juist zijn, dan kunt u dit doorgeven aan de eindredacteur van uw instituut.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie