Podcast: Klinisch psycholoog worden, zo doe je het

Straks ben je afgestudeerd, en dan? Misschien droom je er al jaren van om psycholoog te worden, maar wil weet je niet waar te beginnen. In deze aflevering vertelt klinisch psycholoog en docent Sepideh Saadat hoe je dat aanpakt.

In deze aflevering leer je:

• Praktische vaardigheden die je nodig hebt als klinisch psycholoog
  • De verschillen tussen studeren om klinisch psycholoog te worden en klinisch psycholoog zijn
  • Veelvoorkomende misvattingen over het vinden van je eerste baan
  • Voordelen van groepstherapiesessies en individuele therapiesessies

En nog veel meer!

Leiden Psychology Podcast

Deze podcastserie is een speciaal project binnen de afdeling Psychologie van Universiteit Leiden. Het biedt een platform voor mensen om onderwerpen binnen het vakgebied van de psychologie te bespreken vanuit verschillende perspectieven; het perspectief van studenten, van universiteitsmedewerkers, alumni, ervaringsdeskundigen en verschillende onderzoekers. Luister naar Sepideh Saadat en haar ervaring als klinisch psycholoog.