Universiteit Leiden

nl en

P&O

Veranderingen P&O dienstverlening vanaf dinsdag 16 april 2019

21 februari 2019

PSSC Servicepunt

Achter de schermen wordt er druk gewerkt aan de inrichting van het Personeel Shared Service Centre (PSSC) met daarbinnen het Servicepunt. Als FSW medewerker kunt u vanaf dinsdag 16 april 2019 terecht bij het Servicepunt voor vragen over uw aanstelling, arbeidsvoorwaarden of salaris en het gebruik van systemen waaronder SelfService. Tot 16 april 2019 kunt u (als vanouds) bij uw P&O afdeling terecht.

Team Servicepunt

Het Servicepunt staat u straks te woord

Het Servicepunt wordt bemenst door medewerkers die momenteel werkzaam zijn bij de personeelsadministraties van de faculteiten en eenheden. Zij brengen hun kennis en ervaring mee naar de centrale organisatie. 

Binnen kantooruren is het Servicepunt telefonisch en per mail bereikbaar. U bent ook welkom op het Bestuursbureau (Rapenburg 70).

Heeft u een rol in het personeelsproces?

Bent u bijvoorbeeld mandaathouder of leidinggevende of verricht u taken namens een bestuurder, directeur of leidinggevende? Dan wordt u uitgenodigd om deel te nemen aan een informatiesessie, voorafgaand aan de migratie. In deze interactieve informatiesessie wordt de nieuwe manier van werken gedemonstreerd. Deze sessies vinden bij de FSW plaats in week 12/13. De exacte datum zal nog gecommuniceerd worden.

HR Next Level

De oprichting van het PSSC en het Servicepunt is onderdeel van het programma HR Next level. Universiteit Leiden zet met het HR Next Level programma, de volgende stap in de HRM-dienstverlening. Dit programma heeft als doel de HRM dienstverlening mee te laten groeien met de ambities van de universiteit.

De universiteit wil dit bereiken door de decentrale personeelsadministraties samen te voegen in het PSSC en het Servicepunt. Om in te kunnen blijven spelen op (toenemende) complexiteit van wet- en regelgeving, ligt binnen het PSSC de focus op ontwikkeling van specifieke expertise en optimale ondersteuning.

De dienstverlening van de P&O-adviseurs blijft in het PdlC gebouw. Zo kunnen de adviseurs optimaal ondersteuning en begeleiding bieden aan leidinggevenden bij casuïstiek en strategische (beleids-) vragen, zoals medewerkersontwikkeling, personeelsplanning, organisatieadvies en talentbeleid

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie