Universiteit Leiden

nl en

ICT, Onderwijs

ICT Teacher Support Desk helpt snel

14 september 2020

De ICT helpdesk is sinds 1 september fors uitgebreid met een speciaal loket voor ICT-ondersteuning aan docenten. 

Als docent krijg je in blended (hybride) onderwijs te maken met technische middelen die je je snel eigen moet maken. Om je hierbij te ondersteunen staan bij de ICT Teacher Support Desk 12 werkstudenten voor je klaar, zodat je niet lang hoeft te wachten.

  • Werkt een applicatie niet zoals het hoort? 
  • Doet het geluid het niet?
  • Heb je hulp nodig bij het installeren van software? 
  • Heb je een andere vraag die met ICT te maken heeft?

Bel de helpdesk via +31 71 527 8888 (werkdagen 8: 30-17: 30 uur). 
Kies in het keuzemenu voor 'teacher support'. 
Heb je weinig tijd? Spreek je nummer in, dan bellen we je terug.

De werkstudenten aan de telefoon kunnen als dat nodig is direct een beroep doen op collega's met met technische kennis van de verschillende tools.

Behoefte aan andere ondersteuning bij online en blended onderwijs?

Het ISSC werkt nauw samen met het Centre for Innovation en andere kenniscentra om docenten de juiste hulp te geven, zowel op het gebied van ICT als op het gebied van didactiek. In dit overzicht zie je waar je met welke vraag terecht kunt.

Technische vragen en problemen

Heb je technische problemen bij online onderwijs?

Bel de Helpdesk ISSC.
Wil je weten of er een storing is? Check de storingsmeldingen op de ISSC-statuspagina.

Heb je technische vragen over audiovisuele apparatuur op locatie?

Neem contact op met de lokale audiovisuele dienst.

Wil je weten welke online tools je mag gebruiken?

Kijk dan op de pagina tool-overzicht op de remote-teaching-website. 
Vragen en advies over didactiek

Heb je algemene vragen over lesgeven op afstand?

Kijk op website Teaching Support
Heb je advies nodig over het structureren of herontwerpen van je lessen? Neem contact op met het onderwijsondersteuningsteam van jouw faculteit.
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.