Universiteit Leiden

nl en

Facilitair, Onderwijs, Organisatie, Financiën, Onderzoek

Administratief Shared Service Centre live

11 januari 2021

Heb je vragen over de afhandeling of betaling van je factuur of declaratie, personele mutaties, het aanvragen van een werkgeversverklaring of over je salaris?

  • Maak dan zelf een melding aan in de helpdesk portal via de nieuwe tegels van het ASSC,
  • of neem contact op via 071 527 5555 op werkdagen van 9:00-16.30 uur.

Per 1 januari 2021 is het nieuwe expertisecentrum Administratief Shared Service Centre (ASSC) live. Met ongeveer 135 collega’s ondersteunt het ASSC onderwijs, onderzoek en bedrijfsvoering. Het ASSC maakt een transitie door naar een organisatie die klantgericht, wendbaar, eigentijds, voorspelbaar en betrouwbaar is.

Bekijk de welkomstanimatie van het ASSC
Bekijk de welkomstanimatie van het ASSC

Wat doet het ASSC?

Het ASSC is verantwoordelijk voor de uitvoering van de processen rondom de financiële en personeelsadministratie, het beheer en de ontwikkeling van de universitaire concernsystemen, de documentaire informatievoorziening van de universiteit en het universitaire archiefbeleid. Het ASSC bestaat uit:

  • Servicepunt (SP)
  • Financieel Shared Service Centre (FSSC)
  • Personeel Shared Service Centre (PSSC)
  • Functioneel Beheer (FB)
  • Documentaire Informatievoorziening en Archiefbeheer (DIA)

Organogram ASSC

Organogram ASSC
Organogram ASSC
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.