Universiteit Leiden

nl en

P&O

Helpdesk portal uitgebreid met ASSC-tegels

8 april 2021

Sinds kort vind je in de helpdesk portal de tegel Administratief Shared Service Centre (ASSC). Onder deze tegel vind je informatie over Personele zaken, Financiële zaken en DIA (Post- en archiefzaken). Je vindt de helpdesk portal op de medewerkerswebsite via de knop 'helpdesk portal'. 

Het ASSC streeft ernaar om de dienstverlening steeds meer op één centrale plek aan te bieden. Uiteraard houdt het ASSC je op de hoogte van deze ontwikkelingen. 

Vind je antwoord via de zoekbalk

Door in de zoekbalk “Vind hier uw diensten, meest gestelde vragen en eerder ingediende verzoeken” een trefwoord te typen, bijvoorbeeld ‘ziekmelding’ of ‘declaratie’, verschijnen de relevantste kennisitems. Mogelijk heb je dan direct antwoord op je vraag. Mis je een onderwerp? Je feedback is zeer welkom! Op deze manier help je je collega’s en het ASSC aan steeds betere kennisitems.  

Stel een vraag

Staat je antwoord niet tussen de kennisitems? Dan kan je de vraag stellen in het veld “stel uw vraag” bij de betreffende tegel (Personele zaken, Financiële zaken of Post- en archiefzaken). Je ontvangt een meldingsnummer ter bevestiging in je mailbox en kan hiermee het verloop van je melding volgen via de tegel Mijn meldingen. 

Heb je ideeën of tips voor de verbetering van de dienstverlening van het ASSC? Laat het weten!  

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.