Call for abstracts Bucerius Conference on Investment Law & Arbitration

12 januari 2022

Op 2 en 3 april 2022 vindt de 2e Bucerius Conference on Investment Law & Arbitration plaats in Hamburg.

De BCILA is een onderzoeksconferentie over investeringsbescherming gericht op aanstormende academici en praktijkmensen.

Deze conferentie wordt ondersteund door Dr. Yas Banifatemi en Prof. Dr. Kaj Hobér evenals door het Arbitration Institute of the Stockholm Chamber of Commerce, hetVienna International Arbitral Centre en de Bucerius Center for International Dispute Resolution.

Ter voorbereiding op de twee conferentiedagen zullen alle deelnemers onderzoekspapers voorbereiden over kwesties van internationaal investeringsrecht en arbitrage. Tijdens de conferentie zullen de papers vervolgens worden besproken in discussiepanels over verschillende onderwerpen. Alle panels worden gemodereerd door ervaren professionals uit de academische wereld en de praktijk. Na de conferentie zullen de papers worden herzien en gepubliceerd in een geredigeerde conferentiebundel.

Meer informatie.