Carolien Metselaar vertrekt bij Universiteit Leiden

24 januari 2022

In goed overleg tussen het College van Bestuur en Carolien Metselaar is besloten dat zij de Universiteit Leiden zal gaan verlaten. Carolien Metselaar zal per 1 februari 2022 stoppen met haar huidige werkzaamheden.

Carolien Metselaar werkt sinds mei 2017 bij de universiteit. In de afgelopen jaren heeft zij zich met grote betrokkenheid voor de organisatie en mensen ingezet op diverse omvangrijke dossiers. Met name rondom de vernieuwde organisatiestructuur van het Bestuursbureau per 2021 en in de onvoorspelbare coronacrisis heeft zij zich vol overgave en toewijding ingezet voor het Bestuursbureau en de universiteit als geheel. Het College van Bestuur dankt haar voor haar grote inzet in de afgelopen vijf jaar.