Organisatie

Ga mee op bezoek ter inspiratie voor de alternatieve Humanities Campus: meld je aan!

14 januari 2022

In januari staan opnieuw een aantal bezoeken aan andere panden van de Universiteit gepland. Want ja, de Humanities Campus gaat ontwikkeld worden met minder vierkante meters. Maar nee, dat hoeft niet te betekenen dat we er ondermaats bij komen te zitten. Er blijft veel mogelijk binnen de beschikbare vierkante meters en met een eigen creatieve invulling. Hoe kan dat er dan uitzien? Voor uiteenlopende voorbeelden hoeven we niet ver te zoeken. Neem zelf een kijkje en ga mee op bezoek naar het Kamerlingh Onnes gebouw en het Pieter de la Courtgebouw. Meld je wel even aan via het formulier!

De werkbezoeken met rondleiding vinden plaats op:

• Maandag 17 januari 15.30 - 17.00 uur (bezoek Kamerlingh Onnes gebouw)
  • Dinsdag 25 januari 15.30 - 17.00 uur (bezoek Kamerlingh Onnes gebouw)
  • Maandag 31 januari 15:30 – 17 uur (bezoek Pieter de la Courtgebouw/FSW)

Deze bezoeken worden conform de geldende coronamaatregelen georganiseerd met voldoende ruimte om anderhalve meter afstand te houden.

Meer weten over de (achtergrond) van de werkomgeving van de te ontwikkelen Humanities Campus?

Bekijk deze eerste aankondiging van de werkbezoeken, lees de verslagen van de eerste en de tweede bijeenkomst over de alternatieve Humanities Campus of stuur een e-mail naar hc-info@hum.leidenuniv.nl.