Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden open vanaf 1 februari

1 februari 2022

Reis je minstens één keer in de week op één dag op en neer naar werk? Of sport je bij het Universitair Sportcentrum of Fit for Free? Dan kan je de kosten laten verrekenen met je brutoloon, eindejaarsuitkering of je vakantie-uitkering via het keuzemodel arbeidsvoorwaarden. Je kunt op deze manier voor een deel zelf je arbeidsvoorwaardenpakket samenstellen. Bekijk alle mogelijkheden >>

Dien je aanvraag op tijd in

Je kunt je aanvraag voor het keuzemodel arbeidsvoorwaarden indienen vanaf 1 februari:

• Je vakantie-uitkering kan je inzetten tot en met 30 april.
  • Je brutoloon of eindejaarsuitkering kan je inzetten tot en met 30 november.

De kilometervergoeding woon-werkverkeer vormt een uitzondering. Je kunt in dit geval ook je vakantie-uitkering inzetten tot en met 30 november.

De meeste aanvragen van het keuzemodel arbeidsvoorwaarden dien je digitaal in via Self Service. Hoe je een aanvraag indient, kun je stapsgewijs lezen in dit kennisitem. De aanvragen die via een ander formulier dan Self Service verlopen, hebben een langere afhandelingstijd. Het is in die gevallen nog belangrijker de aanvraag op tijd in te dienen.