Ontmoet Jasper Knoester - vrijdag 11 februari van 10.00 tot 11.00 uur

10 februari 2022

Sinds 1 januari is Jasper Knoester de nieuwe decaan van de faculteit Wiskunde en Natuurwetenschappen. Op vrijdag 11 februari kun je hem ontmoeten! Kom naar de online Meet the Dean- sessie van 10.00 tot 11.00 waar Jasper al je vragen beantwoordt.

Waarom heeft hij de stap van Groningen naar Leiden gemaakt? Welke onderwerpen heeft hij hoog op de agenda heeft staan? Wat zijn zijn hobby’s? Vraag hem het hemd van het lijf tijdens de online Meet the Dean voor medewerkers bij de ondersteunende diensten.

Sluit online aan

Jasper is vanaf 10.00 uur online om met je in gesprek te gaan. De voertaal van de bijeenkomst is Engels.

Naar Zoom

Vragen?

Heb je een vraag over deze bijeenkomst? Stuur dan een email naar communicatie@science.leidenuniv.nl.