Geef je feedback op de conceptagenda van het Facultair Strategisch Plan

15 maart 2022

Het eerste deel van ons FSP met de missie, ambities en strategische doelen is in december vastgesteld door het FB na instemming van de FR. Momenteel wordt er verder gewerkt aan een conceptagenda die de tactische acties geeft om de ambities en de doelen te gaan halen. Via de gremia, bijeenkomsten en klankbordgroepen wordt de facultaire gemeenschap gevraagd om feedback hierop te geven.

Feedback welkom op de conceptagenda

Voor medewerkers en studenten vind een bijeenkomst over de conceptagenda van het Facultair Strategisch Plan plaats op dinsdag 29 maart van 16.30 tot 17.30 uur. De bijeenkomst vindt plaats in zaal 1.11 in Gravensteen, Pieterskerkhof 6 in Leiden (5 minuten lopen vanaf het Lipsius) van 16.30 tot 17.30 uur. De zaal is open vanaf 16.00 uur.

Je kan feedback ook doorgeven via dit online formulier.

Klik op de afbeelding om de conceptagenda beter te kunnen bekijken

Meld je vast aan voor de bijeenkomsten van de faculteit om feedback te geven op de conceptagenda

Aanmelden

Je kan je feedback op de conceptagenda ook online doorgeven via onderstaand formulier