Summer School Science Communication

17 februari 2022

Van 4-8 juli 2022 organiseren we een summer school voor onderzoekers die willen leren over het communiceren van wetenschap naar een divers publiek. De summer school is bedoeld voor promovendi, postdocs en andere beginnende onderzoekers in de natuurwetenschappen en andere gebieden.

Gedurende een week krijg je theoretische perspectieven over wetenschapscommunicatie, oefen je vaardigheden en pas je deze toe bij de ontwikkeling van een wetenschapscommunicatieproduct. Verschillende gastsprekers zullen hun ervaringen en best practices met je delen, terwijl ons team van wetenschapscommunicatiewetenschappers van de Universiteit Leiden je door deze spannende week zal loodsen.

Meer informatie over het programma, inschrijvingsvereisten en contactpersonen is te vinden op de website van de Summer School Science Communication.