Bestuursbureau, welkom terug op kantoor

25 februari 2022

Vanaf 25 februari vervallen veel van de coronamaatregelen. We kunnen dus weer vaker op kantoor werken en elkaar ontmoeten. Daar zijn we erg blij mee! Ook zijn vanaf volgende week de meeste daarvoor aangemerkte werkplekken ingericht met een replicator en dubbele schermen. Dit maakt flexibel werken nog makkelijker.

Praktische tips voor je terugkeer naar kantoor

Als je weer naar de Oude UB komt, denk dan aan het volgende:

1. Reserveer van tevoren je werkplek via SharedDesk. Hier vind je de instructies voor SharedDesk.
  2. Neem je werklaptop mee. Op de meeste werkplekken zijn de vaste pc’s verwijderd (met uitzondering van specifieke plekken waar voor werkzaamheden een vaste pc nodig is). Daarom werk je vanaf nu met je eigen laptop, aangesloten op een replicator.
  3. Check bij binnenkomst in met je LU-card voor je gereserveerde werkplek. Dit doe je bij de incheckpalen bij de ingang of in de centrale hal. De QR-stickers op de bureaus kun je nog steeds gebruiken om in te checken. Inchecken is alleen nodig voor werkplekken en niet voor vergaderruimtes.
  4. Sluit je laptop met de kabel aan op de replicator. Je hebt dan toegang tot internet en bij een beheerde laptop ook tot de netwerkschijven. Klik hier voor instructies voor het gebruik van de replicator of bekijk de flyer op het bureau.
  5. Geniet van een stuk fruit! Pak gratis fruit van de fruitkraam in de hal, #stayhealthy en welkom terug! Vanaf 7 maart is het kantoorfruit weer per afdeling beschikbaar.

Wil je op kantoor lunchen met je collega’s? We verwachten dat dit vanaf 7 maart weer mogelijk is in het restaurant.

Koffiemoment voor medewerkers Bestuursbureau

Alle medewerkers van het Bestuursbureau zijn op dinsdag 8 maart 2022 tussen 09.00 en 09.30 uur van harte welkom in de centrale hal van de Oude UB, om onder het genot van een kopje koffie of thee en een taartje kort stil te staan bij het heugelijke feit dat we elkaar weer kunnen ontmoeten op kantoor.

Veilig en verantwoord samenwerken met je collega’s

Het dragen van een mondkapje en de anderhalve meter afstand zijn niet meer verplicht vanaf vrijdag 25 februari. Ook het thuiswerkadvies is inmiddels aangepast: werk (indien mogelijk) maximaal de helft van je werktijd op kantoor. We zijn blij dat de situatie steeds meer terug naar normaal gaat, maar willen dit uiteraard op een geleidelijke en veilige manier doen. Stem daarom met je collega’s af wanneer je naar je kantoor komt, doe de coronacheck voordat je naar kantoor komt en houd je aan de maatregelen in het Campusprotocol. Studenten en medewerkers van onze universiteit kunnen gratis zelftesten bestellen op zelftestonderwijs.nl.