Facilitair, Organisatie

Ontwikkeling fase 2A - 4 t/m 15 april hinder ivm werkzaamheden

31 maart 2022

De bouw van de volgende fase van het Gorlaeus Gebouw is volop in ontwikkeling. De wanden en de vloer van kelder van het gebouw zijn bijna gereed en in april wordt gestart met het storten van de vloer van de begane grond. Hiervoor is het noodzakelijk dat de damwanden worden verwijderd. Dit wordt gedaan in de periode van 4 t/m 15 april 2022.

Wat gaat er gebeuren?

De damwanden, die zijn aangebracht voor het maken van de kelder van fase 2A, worden trillend verwijderd. Dit kan geluids- en/of trillingshinder veroorzaken in het Gorlaeus Gebouw en het LMUY. De werkzaamheden vinden plaats van 4 t/m 15 april van maandag t/m vrijdag van 15.00 tot 23.00 uur.

Volg de bouw van fase 2A

Wil je af en toe updates ontvangen over de bouw van fase 2A? Download dan ‘de Bouwapp’ van Heijmans in de App Store (voor Iphone) en de Play Store (voor Android) en volg 'Nieuwbouw Science Campus fase 2A'.

Vragen?

Heb je vragen over de werkzaamheden? Neem dan contact op met de servicedesk.

Over de nieuwbouw
Het nieuwe Gorlaeus Gebouw van de faculteit Wiskunde en Natuurwetenschappen wordt in drie fasen gerealiseerd. De eerste fase is sinds 2016 in gebruik. Van 2018 tot eind 2023 wordt aan fase 2A gewerkt en van 2024 tot en met 2026 is het de beurt aan de laatste fase, 2B. In 2026 is het Gorlaeus Gebouw helemaal klaar.