Corona-informatie wordt verplaatst

4 april 2022

Het kabinet heeft besloten om de coronamaatregelen nog verder te versoepelen. We zijn blij dat de situatie nog meer terug naar normaal gaat. De maatregelen zijn grotendeels afgeschaft, maar dat betekent niet dat het virus weg is. We houden ons daarom nog steeds aan de hygiëneregels. Ook is het belangrijk dat je je test bij klachten en dat je niet naar de universiteit komt als je positief test voor het virus. Doe daarom nog altijd de coronacheck voordat je naar de universiteit gaat. Op deze pagina vind je de coronacheck en de nog geldende maatregelen rondom corona.

Let op: in de gebouwen van het LUMC gelden vanwege de patiëntenzorg mogelijk andere of aanvullende regels. Kijk voor meer informatie op de LUMC-pagina.