Facilitair, Organisatie

LU-Card verplicht in het Kamerlingh Onnes Gebouw

7 april 2022

Het is weer druk in gebouw nu we zonder coronaregels weer ‘gewoon’ college kunnen volgen en elkaar ontmoeten.

Er blijken op dit moment echter ook regelmatig mensen in het pand te komen van buiten de universiteit én zonder afspraak. Omwille van de bezetting in de bibliotheek en voor ieders veiligheid zal er daarom LU-Cardcontrole bij de ingang gaan plaatsvinden. Op willekeurige dagen zal de beveiliging bij de entree van het KOG vragen naar je LU-Card. Ook kan er in het gebouw naar je LU-Card worden gevraagd door de beveiliging.

Bezoek

Verwacht je bezoek? Meld je bezoek dan aan bij de servicedesk van het Kamerlingh Onnes Gebouw. Zodra het bezoek binnen is, belt de receptie en kun je het bezoek ophalen bij de receptie.