Organisatie

(Nieuwe) profielfoto nodig? Kom naar de fotoshoot voor medewerkers in Schouwburgstraat!

19 april 2022

Let op: deze fotoshoots zijn uitsluitend voor medewerkers van de Faculteit Geesteswetenschappen.

Heb je nog geen (of een verouderde) foto op je medewerkersprofiel op de universitaire website? Een professionele fotograaf (Arash Nikkah) is aanwezig in Schouwburgstraat om nieuwe profielfoto’s voor medewerkers van de Faculteit Geesteswetenschappen te maken.

Waar en wanneer?

De foto's worden genomen in het Schouwburgstraat (Den Haag): de derde verdieping, in de studieruimte naast het keukentje.

De fotograaf is aanwezig op donderdag 21 april van 12:00 tot 14:00. Het gaat hier om een inloopmoment, het is dus niet nodig om je aan te melden of een afspraak te maken.