26 april: Opening POP-up Living Room FSW

22 april 2022

opening

Om onze studenten na een lange periode van hybride onderwijs de mogelijkheid te bieden weer met medestudenten te verbinden, opent de POPcorner FSW een POP-up Living Room op de begane grond van het Pieter de la Courtgebouw (voor het restaurant).

De Living Room is een centraal gelegen ontmoetingspunt met ruimte voor gesprekken en contacten en waar leuke activiteiten kunnen worden bijgewoond. Deze vormt het startschot van de I Care campagne FSW, die vanaf 1 mei 2022 van start gaat. De I Care campagne wordt gedragen door de Student Support FSW, waar de POPcorner onderdeel van uitmaakt.

De feestelijke opening vindt plaats op dinsdag 26 april 2022 om 12:30 uur. Studenten en medewerkers zijn van harte uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn.

Volg ons op Instagram!

Study_careersupportfsw