Programma bekend Historicidagen 2022 (25 - 27 augustus)

20 mei 2022

Het programma van de Historicidagen 2022 is bekend! In Rotterdam, waar de dagen van 25 tot en met 27 augustus plaatsvinden, worden liefst zestig sessies in zeven verschillende rondes georganiseerd. Het belooft een even veelzijdig als interessant programma te worden. Zowel het blokkenschema met alle sessies als de blauwdruk van het gehele programma is nu te vinden op de website van de Historicidagen, wijzigingen voorbehouden.

Bekijk het programma

De early bird-inschrijving voor de Historicidagen loopt nog tot 1 juni. Wees er dus snel bij en krijg korting op je ticket!

Over de Historicidagen

De Historicidagen worden tweejaarlijks georganiseerd door het Koninklijk Nederlands Historisch Genootschap (KNHG) in samenwerking met een gastuniversiteit. In 2022 is dat de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR). Het thema van deze editie is Grenzeloze Geschiedenis. De Historicidagen verbinden iedereen die beroepsmatig met het verleden bezig is. Ze tonen de dynamiek van de (kunst)historische praktijk, bieden inspiratie en bevorderen samenwerking. Kijk op historicidagen.nl voor meer informatie.