Meld je aan voor het Zomerfeest 2022 voor Faculteit der Rechtsgeleerdheid

2 juni 2022

Woensdag 8 juni 2022 van 16.00 -22.00 uur

Beste collega’s,

Op woensdag 8 juni 2022 vieren we het Zomerfeest 2022 voor alle medewerkers en studentassistenten van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid. We vinden het heel leuk als je erbij bent! Je kunt je aanmelden tot en met donderdag 3 juni 2022 via onze E-ticketservice. Om deel te nemen aan het zomerfeest vragen we een bijdrage van 10,- euro per persoon. Bij de ticketverkoop kun je ook aangeven of je gebruik maakt van de pendelbus en aan welke activiteit je wilt meedoen.

Je kunt kiezen uit een beach cleanup met een gids of een Robinson experience met beach volleyball, puzzels, katapulten en meer. We sluiten af met een gezellige BBQ waarbij we rekening houden met zowel vlees, vis als vegetarische opties.

Tijd, locatie & vervoer

• Het zomerfeest begint om 16.00 uur en eindigt om 22.00 uur.
  • Voor busvervoer wordt gezorgd. Er vertrekt een pendelbus tegenover het KOG (bij Café De Vriend, Douzastraat 43) om 15.00 uur naar Katwijk aan Zee. Om 22.00 uur brengt deze bus je ook weer terug naar Leiden met aankomsttijd: 22.45 uur.
  • We verzamelen om circa 15.45 uur bij Paviljoen SandCbar in Katwijk aan Zee.
  • Er gaan ook genoeg OV-bussen vanaf het Leiden Station/Den Haag CS. Bekijk hier de OV-opties.
    Kom je met de auto? Er is voldoende parkeergelegenheid. Bekijk hier de mogelijkheden.

We kijken uit naar een zomerse ontmoeting op woensdag 8 juni!

Zomerfeest 2022 aanmelding E-ticket
Koop hier je E-ticket (klik op de afbeelding)