Uitnodiging en ticketverkoop Zomerfeest 2022 Rechtsgeleerdheid

24 mei 2022

Woensdag 8 juni 2022 van 16.00 -22.00 uur

Beste collega’s,

Om dit bijzondere academisch jaar te vieren, nodigen we alle medewerkers en studentassistenten uit voor een Zomerfeest in Katwijk aan Zee. Twee jaar lang was het vanwege corona niet mogelijk, maar gelukkig kunnen we op woensdag  8 juni in gezelschap van elkaar proosten op het strand! We verheugen ons erop om samen het glas te heffen in Katwijk!

Het programma
Op woensdag 8 juni is het Wereld Oceanen Dag. Duurzaamheid is ook voor onze universiteit een belangrijk thema. Daarom organiseren we een beach cleanup onder begeleiding van een natuurgids. Tijdens het opruimen vertelt de gids ons meer over het strand, de duinen en de zee. Daarnaast kun je ook kiezen om één te worden met de elementen tijdens een Robinson Experience. Hierin neem je het in teams tegen elkaar op met  beach volleybal, spannende strandpuzzels en meer competitiestrijd. Onze inspanningen worden beloond met een gezellige BBQ in paviljoen SandCbar.

Meld je aan voor donderdag 3 juni 2022
Om deel te nemen aan het zomerfeest vragen we een bijdrage van 10,- per persoon, die je via onze E-ticketservice kunt betalen. Bij de ticketverkoop kun je ook aangeven of je gebruik maakt van de pendelbus en aan welke activiteit je wilt meedoen. Koop je ticket voor donderdag 3 juni 2022.

Bij de BBQ houden we rekening met zowel vlees, vis als vegetarische opties.

Vervoer
Voor busvervoer wordt verzorgd. Er vertrekt een pendelbus tegenover het KOG (bij Café De Vriend, Douzastraat 43) om 15.00 uur naar Katwijk aan Zee. Om 22.00 uur brengt deze bus je ook weer terug naar Leiden met aankomst 22.45 uur.

Er gaan ook genoeg OV-bussen vanaf het Leiden Station/Den Haag CS. Bekijk hier de OV-opties.
Kom je met de auto? Er is voldoende parkeergelegenheid. Bekijk hier de mogelijkheden.

We kijken uit naar een zomerse ontmoeting op woensdag 8 juni!

Hartelijke groet,

Joanne van der Leun