De beste ambassadeur voor de universiteit

30 juni 2022

Wie nomineer jij voor de Mr. K.J. Cath-prijs?

Welke medewerker of student van de Universiteit Leiden (of groep van medewerkers of studenten) heeft in de afgelopen jaren de naam van onze universiteit op een positieve manier naar buiten gebracht? Wie verdient een prijs, omdat hij of zij zo’n goede ambassadeur voor onze universiteit is? Wie heeft door zijn of haar acties ervoor gezorgd dat veel mensen de Leidse universiteit kennen en waarderen?

Je kan nu een kandidaat nomineren! Bij de opening van het academisch jaar 2022-2023 op 5 september wordt weer de Mr. K.J. Cath-prijs uitgereikt. Elke twee jaar gaat deze prijs naar een van onze medewerkers of studenten (of een groep) die een positieve bijdrage levert aan de naam van de universiteit, door prestaties in het onderwijs of onderzoek, of in de ondersteuning daarvan. Kijk op deze pagina wie de eerdere winnaars van de Cath-prijs zijn.

Nomineer nu een kandidaat en vertel waarom je vindt dat deze medewerker of student de prijs verdient.

Nomineren

Dien vóór 31 juli 2022 een gemotiveerd voorstel in per mail bij Roomsha Bansie (k.r.bansie@bb.leidenuniv.nl). Vermeld in de onderwerpregel dat het om de Cath-prijs gaat.