Facilitair, Onderwijs, Organisatie

Help de Columbia University professors aan woonruimte in Leiden

20 mei 2022

Na twee jaar gaat het Columbia Summer Program in American Law weer van start en dit jaar in Leiden! Aan ons de eer om de 50-jarige traditie in stand te houden door het programma hier te hosten. Dit is een samenwerking tussen onze universiteit, professoren van Columbia University en Universiteit van Amsterdam.

Net als eerdere edities zoeken de professoren van Columbia University naar woonruimte van vrienden en alumni van het programma in Leiden. We hopen dat we deze traditie ook dit jaar weer kunnen voortzetten en dat sommigen van jullie graag de professoren willen ontmoeten en verwelkomen als gast.

We zijn op zoek naar twee soorten woonruimtemogelijkheden:

1. Accommodaties voor 2 volwassenen (professor met partner) + 1 kind
  2. Accommodaties voor 2 volwassenen (professor met partner + 2/3 kinderen

Tijd/periode: liefst 2 weken of/tot 4 weken in de maand juli 2022

Huurprijs (ter indicatie): 2500-3500 euro (voor de hele maand juli)

Mocht er nog vragen zijn over deze mogelijke samenwerking of mocht je beschikbare woonruimte kunnen aanbieden aan professoren van Columbia University, neem contact met ons op via csp@law.leidenuniv.nl.