Kick-off werkgroep Blended Learning IPW

7 juli 2022

Zoals blijkt uit de onderwijsvisie vanuit de universiteit: blended learning is hier om te blijven. Om dit te realiseren is de werkgroep Blended Learning van start gegaan. Met tien docenten gaan we de komende tijd een lange-termijn plan maken voor blended learning binnen ons instituut.

"Blended learning is hier om te blijven"

Op basis van wat wij tijdens de covid-periode geleerd hebben - best practices - en vanuit bestaande theorie, gaan we aan de slag met het maken van een toekomst bestendig plan voor blended learning. We hebben het over in welke situaties ICT-toepassingen zinvol zijn en in welke juist niet. Ook zullen we een plan maken voor de support die docenten nodig hebben bij de toepassing van onderwijstools en het maken van didactische keuzes omtrent blended learning.

We schrijven voor de zomer een plan, na de zomer gaan we de plannen uitwerken en ook daadwerkelijk uitvoeren.

Vision on Blended Learning

Tegelijkertijd is de facultaire werkgroep Vision on Blended Learning van start gegaan waar vanuit ons instituut Carlijn, Daisy, Elise en Tirza aan deelnemen. We zorgen ervoor dat onze eigen instituutswerkgroep goed aansluit op de visie en richtlijnen die in de facultaire werkgroep naar voren komen.

Natuurlijk houden we iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen in de facultaire- en instituutswerkgroep. Nadenken over blended learning, we nodigen iedereen uit om dat te doen! Ook als je geen onderdeel bent van de werkgroep dan waarderen we je input.

Heb je een leuk idee, een suggestie, een zorg of iets anders dat je graag wil delen met de werkgroep Blended Learning? Neem contact op met Tirza Smits, zodat het bij de werkgroep terecht komt.