Met hoge korting naar het EuroScience Open Forum

6 juli 2022

Over een week start het EuroSciene Open Forum (ESOF): het grootste interdisciplinaire wetenschapscongres van Europa. Voor medewerkers van de Universiteit Leiden is het nu mogelijk om last minute met 50 procent korting aan dit vierdaagse evenement deel te nemen.

Als medewerker van de Universiteit Leiden kun je 50 procent korting claimen op de normale tarieven van ESOF. Dit doe je door tijdens het registratieproces de kortingscode UN1V3RS1T31TL2022 te gebruiken.

Koop een ticket voor het online congres

ESOF is dit jaar hybride. Naast het on-site congres in Leiden, kan je je ook registreren voor het online congres. De kortingscode voor medewerkers kan gebruikt worden om te registeren voor beide typen evenementen. Kan je niet alle dagen of ben je niet in Leiden? Ga dan voor de online optie en volg de sessies die voor jou interessant zijn via het digitale congresplatform.

Meer informatie over het dubbele programma? Bekijk het volledige blokkenschema op de ESOF-website.