Vooraankondiging Impactdag (17 november)

19 juli 2022

Goed bezig! Een dag met impact, door en voor collega’s

Vind jij het een mooie maar ook pittige uitdaging om na te denken over de bijdrage die jouw onderzoek levert aan een betere, slimmere, creatievere, mooiere (etc.) wereld? Wij ook!

Op donderdag 17 november organiseert de Faculteit Geesteswetenschappen een dag vol met inspiratie en handvatten over de verschillende manieren waarop geesteswetenschappers positief bijdragen aan de wereld. Ook gaan we in op hoe we die impact, in haar verschillende gedaantes, als faculteit zo goed mogelijk kunnen faciliteren, uitdragen en waarderen.

Een greep uit de sessies die je kunt verwachten:

• To tweet or not to tweet, that’s the question.
  • Samenwerking met de stad en haar bewoners.
  • Van koffietafel naar consortium, financieringsmogelijkheden voor samenwerken.
  • Matchingsmarkt met mogelijk interessante maatschappelijke partners.
  • Een gesprek met het faculteitsbestuur over hoe de faculteit jou zo goed mogelijk kan helpen om je impact te versterken.

Meer informatie volgt binnenkort: houd de website en je mail in de gaten!