HR

Cursus-aanbod voor docenten verbreed met gezamenlijk LDE-pakket

19 september 2022

Docenten van de Universiteit Leiden, TU Delft en Erasmus Universiteit Rotterdam kunnen gebruik maken van elkaars cursusaanbod. Dat is met name interessant bij trainingen die aanvullend zijn op het aanbod van de eigen universiteit. Het biedt de kans om je perspectief te verbreden en te leren van docenten van een andere universiteit.

De drie universiteiten willen hiermee docenten nog meer kansen bieden om zich bij te scholen in onder meer nieuwe les- en toetsmethoden, digitalisering en online onderwijs.

Voordelig tarief en eenvoudig aanmelden

Bijkomend voordeel is dat voor docenten van de andere LDE-universiteiten hetzelfde tarief geldt als voor de eigen docenten. Je vindt hier meer informatie over het aanbod en het aanmelden voor cursussen.