Een corporate presentatie maken in PowerPoint

28 september 2022

Geef je een presentatie over de universiteit en wil je hier een mooie PowerPoint voor samenstellen? Maak dan gebruik van een van de standaardpresentaties in PowerPoint. Met deze templates creëer je in een handomdraai een corporate PowerPoint-presentatie in de huisstijl van Universiteit Leiden.

Templates voor korte én lange presentaties

Of je nu een korte pitch houdt of een langere presentatie voorbereidt: de standaardpresentaties in PowerPoint bieden vele mogelijkheden. Je kunt kiezen uit de volgende templates:

Nederlands

Engels

Slides met informatie over de universiteit

De standaardpresentaties bevatten verschillende (vaste) slides, inclusief speaking notes, met informatie over:

• Onderzoek, onderwijs en bedrijfsvoering
  • Feiten en cijfers over bijvoorbeeld aantallen studenten en alumni
  • Samenwerkingsverbanden en impact

Ga aan de slag met diverse PowerPoint-templates

Bereid je geen corporate presentatie voor, maar bijvoorbeeld een seminar of lezing? Dan kun je gebruikmaken van de PowerPoint-sjablonen, die je vindt in het online huisstijlhandboek. Zo stel je gemakkelijk een PowerPoint-presentatie samen in de huisstijl van Universiteit Leiden.