Onderwijs, Organisatie

Gezocht: ‘huisouders’ voor meestudeerders Politicologie/Internationale Politiek

19 september 2022

Meestuderen

Het Instituut Politieke Wetenschap organiseert dit jaar op 8 en 9 december ‘meestuderen’. Dit zijn twee dagen waarbij scholieren naar Leiden komen om colleges en werkgroepen bij te wonen, kennis te maken met het studentenleven en op een aantal excursies te gaan.

Een scholier te logeren

Omdat het meestuderen twee dagen duurt, blijven de scholieren in Leiden overnachten. Om ze het echte studentengevoel mee te geven is het leuk als ze dat doen in een studentenhuis. Daarom zijn wij op zoek naar huisouders die scholieren voor een nacht in hun huis ontvangen! Dit betekent dat je voor één of meer scholieren een slaapplek verzorgt (ze nemen matjes etc. zelf mee), ontbijt regelt en een gezellig aanspreekpunt bent. Ze hebben overdag een gevuld programma, dus dan ben je er niet mee bezig.

Wat levert het op?

Als vergoeding krijg je 20 euro per scholier en een diner.🥳

Interesse?

Lijkt dit je leuk? Dan kun je je hier opgeven

webformulier

Heb je nog vragen, stel ze aan de organisator van Meestuderen, Olle Bosma: studentassistentpoliticologie@fsw.leidenuniv.nl.