NIEUW! Studentinfo in Brightspace

7 september 2022

relevant, actueel en betrouwbaar

Als student ben je ongetwijfeld vaak in Brightspace bezig. Dat is logisch want daar vind je alles over je vakken terug. Maar soms heb je ook behoefte aan andere informatie over bijvoorbeeld je studiemateriaal, je tentamens, het gebruik van systemen, nevenactiviteiten, studieadvies en zaken over jouw welzijn als student. Die onderwerpen zijn niet altijd even makkelijk te vinden.

Eén omgeving voor álle studenten
Daarom kun je vanaf dit academisch jaar naar 2223 HS Studentinfo in Brightspace. Daar heeft elke student automatisch toegang toe. Deze Studentinfo zet alle relevante, actuele informatie op een rijtje voor alle studenten. Dus voor zowel eerstejaars als ouderejaars, voltijd en deeltijd, voor de Bachelors en Masters in Nederlands en Engels. Het is ook de énige Studentinfo omgeving die er is; onboarding modules voor Master en Bacheloropleidingen zijn hierin geïntegreerd.

Wegwijzer
Het fungeert als een wegwijzer naar de meest relevante en actuele informatie op de (studenten)website. Zo blijft Studentinfo altijd actueel en betrouwbaar. Om de indeling zo overzichtelijk mogelijk te houden, hebben we de navigatie vrij eenvoudig en intuïtief gehouden. Mocht je iets essentieels missen, laat het weten onder het onderdeel colofon.