Reminder: deadline Teaching Fellows Comeniusprogramma 20 september

5 september 2022

Ben je van plan een voorstel in te dienen bij het Comeniusprogramma voor een Teaching Fellowship? De deadline voor het indienen van de intentieverklaring is 20 september.

Maak altijd gebruik van advies

Neem zo snel mogelijk contact op met Anna Terra Verhage (beleidsadviseur SAZ) of Kathelijne Smits (subsidieadviseur SOZ) voor advies bij het opstellen van je aanvraag. Vanuit een gezamenlijk team van SOZ, ICLON, CfI en SAZ helpen wij je graag in alle stadia van het aanvraagtraject: van een verkennend gesprek voor aanscherping van je idee en feedback op een concept tot verwijzingen naar relevante onderwijskundige literatuur en actuele ontwikkelingen in onderwijsinnovaties. Uit ervaring weten we dat onze adviezen een verschil kunnen maken in je slagingskansen. Ook als je denkt dat het niet nodig is, willen we graag weten dat je met een aanvraag bezig bent, zodat we de resultaten kunnen monitoren.

Thema's

De thema’s in deze call zijn:
•    Toegankelijk hoger onderwijs
•    Welzijn in het hoger onderwijs
•    Werken aan de uitdagingen van de toekomst
•    Vrije thema – de gehele breedte van ‘Houdbaar voor de toekomst’

De Teaching Fellow voorstellen moeten aansluiten bij een van deze thema’s. Zie voor meer informatie over de calls de mededeling van 20 juli.