Volg gratis een Let's Connect webinar

26 september 2022

Wil jij je communicatieve vaardigheden verder ontwikkelen? HRM organiseert in oktober en november weer twee interessante Let’s connect-webinars die bijdragen aan een open gesprek. Alle medewerkers van de universiteit kunnen gratis deelnemen.

Open communicatie: aansluiten bij de taal van een ander

In dit webinar krijg je op een (inter)actieve manier inzicht in de verschillende communicatieve aspecten die garant staan voor een open gesprek.

Wat weerhoudt je van feedback geven?

In dit webinar sta je stil bij wat jou weerhoudt van het geven van feedback en geeft handvatten hoe je vaker feedback kunt inzetten.

Over Let's connect

Deze webinars zijn onderdeel van de Let's Connect toolkit. De toolkit biedt medewerkers interessante artikelen, trainingen en gesprekstools om vaardigheden te ontwikkelen om open met elkaar in gesprek te gaan. Zodat we samen kunnen werken aan een veilige, inclusieve en prettige werkomgeving waarin we nieuwsgierig zijn naar elkaar, naar elkaar luisteren en actief samenwerken. Erg belangrijk, want het is een van de ambities uit ons strategisch plan: Universiteit Leiden wil blijven bouwen aan een gezonde, betrokken en lerende gemeenschap. Waar we in open gesprekken en met respect voor elkaar actief samenwerken en bijdragen aan het waarmaken van onze ambities.

Meer informatie?

Wil je meer handvatten en inspiratie voor een open gesprek? Kijk dan op de Toolkit Let’s Connect. Inloggen doe je met je ULCN-account.