Wassenaarseweg afgesloten van 23 september tot en met 7 oktober

15 september 2022

Van 23 september tot en met 7 oktober is de Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen via de Wassenaarseweg minder goed bereikbaar dan normaal. De salonwagens voor de 3-oktoberkermis in Leiden worden gestald op de Wassenaarseweg, die daardoor deels afgesloten is voor verkeer.

Stallen salonwagens

De salonwagens worden gestald op de Wassenaarseweg tussen de Sylviusweg tot voor de Niels Bohrweg. Op 23 september wordt gestart met het leggen van stalen rijplaten tussen het fietspad en de Wassenaarseweg, zodat de wagens geplaatst kunnen worden. Verwacht wordt dat alle rijplaten rond 7 oktober weer verwijderd zijn.

Parkeergarage Gorlaeus Gebouw en logistiek centrum bereikbaar

Bestemmingsverkeer voor de universiteit wordt toegang gegeven tot de Wassenaarseweg en kan tijdens de afsluiting de parkeergarage en het logistiek centrum uitsluitend bereiken vanaf de Niels Bohrweg-zijde. Fietsverkeer over de Wassenaarseweg wordt omgeleid via de Einsteinweg/Niels Bohrweg.

Borden en verkeersregelaars

Deze situatie loopt van 23 september tot en met 7 oktober. De gemeente plaatst borden en zet verkeersregelaars in die dag en nacht aanwezig zullen zijn om de gewijzigde verkeerssituatie zichtbaar te maken en het verkeer veilig in goede banen te leiden.

Vragen? Neem dan contact op met de
Servicedesk.