Bezoek Universidad Diego Portales, Chili

26 oktober 2022

Rector Carlos Pena en Decaan van de Rechtenfaculteit Jaime Couso van Diego Portales brachten woensdag 26 oktober een bezoek aan onze faculteit. Sinds 2014 werkt Leiden Law School samen met deze faculteit en tot nu toe heeft de samenwerking zich vooral op studentenuitwisseling gericht.

De wens is nu om deze samenwerking uit te breiden met samenwerking binnen summerschools, staff (inclusief PhD) exchange en het organiseren van round tables met name op het gebied van Migration, Human Rights, Children’s Rights, European Law, Business Law en International Arbitration.

Wij gaan naar aanleiding van dit bezoek de plannen verder uitwerken. Mocht er interesse zijn om betrokken te worden bij deze plannen dan horen we dit graag: Anette van Sandwijk, Hoofd Bureau Internationaal Onderwijs  a.m.m.van.sandwijk@law.leidenuniv.nl