Gevel fase 2A steeds meer zichtbaar

25 oktober 2022

Onlangs is er aan de voorzijde van fase 2A gestart met plaatsen van de gevel. De gevelelementen worden per verdieping aangebracht. Hierdoor wordt er steeds meer zichtbaar hoe de buitenzijde van fase 2A eruit komt te zien. Aan het begin van 2023 is het gebouw wind- en waterdicht!

Volg de bouw van fase 2A
Wil je updates ontvangen over de bouw van fase 2A? Download dan ‘de Bouwapp’ van Heijmans in de App Store (voor Iphone) en de Play Store (voor Android) en volg 'Nieuwbouw Science Campus fase 2A'.

Vragen?
Heb je vragen over de werkzaamheden? Neem dan contact op met de servicedesk.

Over de nieuwbouw

Het nieuwe Gorlaeus Gebouw van de faculteit Wiskunde en Natuurwetenschappen wordt in drie fasen gerealiseerd. De eerste fase is sinds 2016 in gebruik. Van 2018 tot eind 2023 wordt aan fase 2A gewerkt en van 2024 tot en met 2026 is het de beurt aan de laatste fase, 2B. In 2026 is het Gorlaeus Gebouw helemaal klaar.