HR

Gratis sporten en zwemmen tijdens de Healthy University Week

21 oktober 2022

Tijdens de Healthy University Week van 31 oktober tot en met 4 november krijgen alle medewerkers gratis toegang tot het Universitair Sportcentrum. Doe mee aan één van de groepslessen. Probeer eens de circuittraining voor medewerkers in Plex-Fit of neem een kijkje in één van de fitnessruimtes. Ook is de toegang tot de Leidse zwembaden op de vaste USC tijden gratis. Het Universitair Sportcentrum biedt tijdens de Healthy University Week een uitstekende mogelijkheid om voor, tijdens of na je werk een keer vrijblijvend te komen sporten.

In Leiden en Den Haag

Het USC heeft drie locaties:

Toegang

Om tijdens de Healthy University Week toegang te krijgen, download je de USC Leiden app (Android of iOS), maak je een account aan en kom je met je LU card naar één van de USC locaties.

Bekijk het sportaanbod

Vital Minds: Healthy University Week

Dit jaar staat de Healthy University Week in het teken van "Vital Minds". Start de dag ontspannen met yoga, sluit aan bij een lezing over de voordelen van gezonde voeding of volg een mini training over het herkennen van disbalans. We trekken alles uit de kast om je fysieke en mentale veerkracht te vergroten. Wil je meedoen met de Healthy University Week? Schrijf je in.