Informatiemarkt Masterprogramma's groot succes!

20 oktober 2022

Het was een gezellige drukte afgelopen dinsdag in het restaurant van onze faculteit. Veel bachelorstudenten kwamen een bezoek brengen aan de mastervoorlichtingsmarkt. De opkomst was boven verwachting en de studenten vonden het erg fijn om zich weer fysiek te kunnen oriënteren op een master. Ook de huidige masterstudenten en -coördinatoren die de masterprogramma’s  vertegenwoordigden, waren blij met zoveel interesse in hun studies. “ Dit is waar we het voor doen” en “ Zo leuk om weer fysiek studenten te kunnen voorlichten”, waren een paar reacties. Flyers van de verschillende programma’s werden door de bezoekers meegenomen om later nog eens rustig door te nemen. Een impressie van de informatiemarkt vind je hier:

Voor degene die dit informatiemoment gemist hebben of graag nog presentaties willen bijwonen van de afzonderlijke rechtenmasters of andere Leidse masters,  meld je dan aan voor de komende Master Online Open Dagen op 10 en 11 november!