Organisatie, HR

Laatste kans: invullen Personeelsmonitor kan nog t/m 11 november

8 november 2022

Hoe tevreden ben jij over je werk bij de universiteit? Geef je mening! Je hebt nog t/m vrijdag 11 november, daarna sluit de Personeelsmonitor 2022.

Op 18 oktober is de personeelsmonitor gestart. Je ontving die dag de uitnodiging in je mailbox, van onderzoeksbureau Effectory. Wie de monitor nog niet heeft ingevuld, ontving gisteren nog een laatste reminder per mail.

Inmiddels heeft 42,6% van alle collega's de monitor ingevuld, dus schroom niet om ook jouw mening nog te delen! Het organisatieonderdeel dat als eerste de grootste reponse rate haalt, wint een leuke prijs. Je kunt de monitor t/m vrijdag 11 november invullen. De resultaten van de monitor gebruiken we voor verbeteringen die jouw werkplezier vergroten.

Meer informatie over de personeelsmonitor vind je op de medewerkerswebsite. Lees ook het interview met Martijn Ridderbos, lid college van bestuur.

Het organisatieonderdeel dat als eerste de grootste reponse rate haalt, wint een dagdeel met Bar Company: een mobiele barista die jullie team voorziet van vers fruit, heerlijke groentesmoothies, koffie en thee. De winnaar wordt bekend gemaakt in de week van 14 november. Deze prijs wordt gesponsord door de Healthy University.