Praat mee tijdens de docentpanelgesprekken

27 oktober 2022

Dit najaar organiseren SAZ en het ICLON voor de derde keer een aantal universiteitsbrede docentpanelgesprekken over onderwijskwaliteit en docentontwikkeling. Graag nodigen we docenten uit om deel te nemen aan deze panelgesprekken.

Thema's

De thema's voor de docentpanelgesprekken van dit jaar zijn:

• Blended onderwijs: wat is de ideale mix? Hoe geven we deze vorm?
  • Teacher Support desk en docentondersteuning: hoe ervaar je de ondersteuning en support bij het onderwijs?
  • Community en expertise uitwisseling over onderwijs: hoe pak je dit aan? Waar heb je behoefte aan? Waarover is uitwisseling zinvol?

Doel van de docentpanelgesprekken

Tijdens de panelgesprekken gaan we met een aantal docenten uit verschillende faculteiten in gesprek over onderwijskwaliteit en docentontwikkeling. Het doel is om beter zicht te krijgen op hoe jullie de ontwikkelingen en verbeteringen in het onderwijs ervaren en welke suggesties jullie hebben. De uitkomsten van de gesprekken worden gebruikt om het onderwijsbeleid te evalueren en het onderwijs verder te verbeteren. Het College van Bestuur ontvangt een algemene rapportage van de gesprekken die wordt besproken met de vice-decanen Onderwijs. De gesprekken zijn een aanvulling op de kwantitatieve standaardevaluaties.

Aanmelden

Om een zo breed mogelijk beeld op te halen hopen we op een mix van beginnende en ervaren docenten. Ondanks jullie drukke agenda's, hopen we dat jullie je belangrijke en waardevolle mening en ervaring met ons willen delen. Aanmelden kan tot en met 31 oktober.