HR

Schrijf je in voor Vital Minds: Healthy University Week 2022

27 oktober 2022

Van 31 oktober tot en met 4 november 2022 is het Healthy University Week en hebben we een afwisselend programma samengesteld helemaal gericht op jouw vitaliteit. Doe mee met onze dagelijkse workshops voor sport en ontspanning, sluit aan bij een lezing over de voordelen van gezonde voeding of volg een mini training over het herkennen van disbalans.

Werken aan je vitaliteit

Voel jij je aan het eind van de dag soms moe en kun je wel een opkikker gebruiken? Heb je weleens te lang gewerkt zonder pauze te nemen, omdat je het druk hebt? Om goed te kunnen werken, wil je lekker in je vel zitten en een gezonde geest in een gezond lichaam hebben. Daarom hebben we “Vital Minds” gekozen als thema en de diverse workshops zijn een fijne manier om je fysieke en mentale veerkracht te vergroten.

De Healthy University Week is bedoeld voor alle medewerkers. De universiteit vindt het belangrijk dat je tijd neemt om aan je eigen vitaliteit te werken. Kies waar jij behoefte aan hebt en wat je leuk vindt.

Programma

Alle activiteiten zijn gratis. Schrijf je in en vraag je collega’s ook mee te doen, zodat we samen kunnen werken aan “Vital Minds”!