Sociaal

Schrijf je nu in voor de KOG-WK pool

14 oktober 2022

Het WK voetbal staat weer voor de deur. Normaal gesproken wordt dit toernooi in juni georganiseerd en kleuren de straten in Nederland in de loop van mei langzaam oranje. Dit jaar is alles anders.  Van 20 november tot en 18 december strijden de beste nationale voetbalteams ter wereld in Qatar om de titel. Daarom komt weer een ouderwetse KOG WK-Pool.

Iedereen die in het KOG werkzaam is of nauw aan het KOG verbonden is mag aan deze pool deelnemen. Inschrijven kan tot en met vrijdag 18 november 12:00.  Deelname kost € 5,00 pp. Het inschrijfformulier vind je hier. Al het ontvangen inschrijfgeld zal na afloop van het toernooi als prijzengeld worden uitgekeerd aan de beste deelnemers van de pool.

Net als voorgaande edities zullen de deelnemers op de hoogte gehouden worden van stand in onze pool en tevens worden voorzien van observaties en meningen van de organisatoren.

Nieuw dit jaar is een Teamspagina, WK-pool KOG. Ook in deze omgeving zal de stand, en al dan niet relevante, informatie gedeeld worden. Deelnemers aan de pool zullen aan dit Team worden toegevoegd (tenzij ze aangeven hier geen prijs op te stellen). Ook niet-deelnemers aan de pool kunnen aan dit Team toegevoegd worden. Om aan het team toegevoegd te worden kun je mailen naar r.c.p.hogeboom@law.leidenuniv.nl of e.p.kien@law.leidenuniv.nl.