LTC Lunchbyte 1 december – Voorkennistoetsen

Uitnodiging: LTC Lunchbyte – Voorkennistoetsen

Wanneer? Donderdag 1 december, 12:00-13:00

Locatie: KOG B016

Op 1 december zal de volgende LTC-lunchbyte plaatsvinden. Dit keer zullen collega’s Marije Schneider (Sociaal Recht) en Arjen de Vetten (ICLON) vertellen over de ontwikkeling en implementatie van voorkennistoetsen. De digitale voorkennistoetsen die Marije Schneider, Michiel van Emmerik en Arjen de Vetten  afgelopen jaar hebben ontwikkeld voor de vakken Arbeidsovereenkomstenrecht en Bestuursrecht zijn mooie voorbeelden van het toepassen van blended learning. De voorkennistoets bestaat uit verschillende opgaven en wordt automatisch nagekeken. Ook worden studenten bij het afronden van de toets automatisch voorzien van studieadvies en feedback. Voor zowel docenten als studenten biedt het werken met voorkennistoetsen grote voordelen. Docenten geeft het een goede indicatie van de studentenpopulatie en het niveau van de studenten. Studenten geeft het een indicatie of hun voorkennis aansluit bij de stof van het vak – zo niet, dan worden ze voorzien van bijspijker-advies.

Aanmelden voor de LTC lunchbyte.