Open communicatie in het Jaargesprek

3 november 2022

Jaargesprek pilot

Pilot Het Jaargesprek

Vanaf deze week start de pilot Het Jaargesprek op onze faculteit. Dit betekent dat alle R&O (resultaat-en ontwikkelingsgesprekken (R&O) vanaf nu worden vervangen door het verbeterde en vereenvoudigde Jaargesprek. Met meer focus op (team)samenwerking en een grotere rol voor ontwikkeling, (persoonlijk) leiderschap en feedback geven en ontvangen, is open communicatie zeer belangrijk.

Binnen de universiteit willen we graag werken in een veilige, inclusieve en prettige werkomgeving, waarin we nieuwsgierig zijn naar elkaar, naar elkaar luisteren en actief samenwerken. Dat is vaak makkelijk gezegd dan gedaan.

Open communicatie
Daarom wijzen we je graag op de tools van Let’s connect. Door je te ontwikkelen in open communicatie, leiden de gesprekken met je leidinggevende, directe collega’s en collega's van andere teams tot meer verbinding en kun je samen succesvol zijn. Let ook op de trainingen en webinars die vanuit Let’s connect regelmatig op de agenda staan.

Inloopspreekuren
Heb je vragen of meer behoefte aan informatie over de pilot Het Jaargesprek? Op dinsdag 8 november van 16.00- 17.00 uur en donderdag 10 november van 9.30- 10.30 uur houdt de afdeling HR een inloopspreekuur voor medewerkers en leidinggevenden. Je kunt dan binnenlopen op (B4.08) of inbellen via Teams. De HR adviseurs denken ook op andere momenten graag met je mee, dus indien je vragen hebt, neem dan vooral contact met je HR adviseur op. Voor contactgegevens: HR - Universiteit Leiden

Lees hier alles over de pilot Het Jaargesprek en download de formulieren