Oproep: dien je voorstel in voor Erasmus+ International Credit Mobility (ICM) 2023

14 november 2022

Ben je geïnteresseerd in het opzetten van partnerschappen met universiteiten buiten de Europese Unie, of in uitwisselingen van studenten en staf met organisaties buiten de EU-grenzen? Vraag dan de subsidie Erasmus+ International Credit Mobility (ICM) aan. Laat de subsidieadviseur vóór 5 december weten dat je geïnteresseerd bent in de Call 2023 door jouw 'Expression of Interest' op te sturen. Het Europese Erasmus+-programma 'International Credit Mobility' (KA 171) maakt de uitwisseling mogelijk van bachelor- en masterstudenten, promovendi en medewerkers met universiteiten buiten de Europese Unie.

Interne deadlines:

• Expression of Interest verzonden naar subsidieadviseur: 5 december 2022
  • Resultaten voorselectie beschikbaar: 20 december 2022
  • Eerste concept: 19 januari 2023
  • Definitieve versie: 9 februari 2023

Bezoek de webpagina Subsidies voor Onderwijs voor de template van de Expression of Interest en de Leidse ICM-procedure. De publicatie van de Erasmus+ Call for Proposals wordt binnenkort verwacht. Neem ruim op tijd contact op met het subsidieteam als je meer gedetailleerde informatie nodig hebt.

Houd er rekening mee dat elk ICM-project een goede coördinatie vereist van zowel de aanvrager als de partneruniversiteit. Het SEA International Relations subsidieteam geeft je begeleiding. Schakel ook het international office van je faculteit zo vroeg mogelijk in.