Peer Review in Brightspace via FeedbackFruits

28 oktober 2022

Wil je interactieve leeractiviteiten toevoegen aan jouw cursus in Brightspace? Maak gebruik van FeedbackFruits! FeedbackFruits biedt verschillende tools ter ondersteuning van (peer)feedback, opdrachten, discussies en andere activerende werkvormen. Bekijk dit overzicht en ontdek welke programma’s je als docent kunt inzetten.

De komende maanden introduceren we de verschillende tools van FeedbackFruits, te beginnen met Peer Review. Met Peer Review kunnen studenten feedback geven op het werk van hun medestudenten, zoals documenten of video's. Als docent bepaal jij de criteria die je studenten gebruiken om het werk van hun medestudenten te beoordelen. Lees hoe je Peer Review-opdrachten gebruikt en hoe je deze opzet.

Heb je vragen over Peer Review of FeedbackFruits? Mail ons via ecole@hum.leidenuniv.nl.