Personeelsmonitor 2022: response rate 51,5% en meerdere winnaars

15 november 2022

De afgelopen 4 weken heeft de Personeelsmonitor opengestaan. De monitor is een van de belangrijkste manieren waarop we inzichten krijgen in de werkbeleving binnen de organisatie, in wat we al goed doen en in wat beter kan. In 2022 hebben we binnen de universiteit een response rate van 51,5% behaald. Dank aan alle medewerkers die de tijd hebben genomen om hun stem te laten horen!

Meerdere winnaars

Healthy University sponsort een prijs voor het team dat als eerste de 100% response rate haalt of daar het meest bij in de buurt komt: een dagdeel samen met een mobiele barista voor fruit- en groentesmoothies, ambachtelijke koffie en thee. De prijsuitreiking vindt plaats op 24 november bij het Rapenburg. De winnaars ontvangen hierover persoonlijk bericht. En het goede nieuws is: er zijn meerdere winnaars!

Gefeliciteerd aan Bedrijfsvoering en Advies (Bestuursbureau) met een response rate van 100%, Communicatie & Marketing (Faculteit der Geesteswetenschappen) met 92,9%, Financiën (Bestuursbureau) met 90,9% en Digitale Diensten (Universitaire Bibliotheken Leiden) ook met 90,9%. Verder is er een eervolle vermelding voor het team Theoretical Chemistry (Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen) en Learning & Development (Bestuursbureau).

In de week van 19 december worden de resultaten van de Personeelsmonitor bekend en gaan we samen aan de slag met deze actuele inzichten in onze organisatie. Meer informatie volgt!